Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pa 9.00 - 18.00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 999 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
24.01.2021
STĚHUJEME SE!!!
Vážení zákazníci. Od pondělí 25.01.2021 bude internetový obchod Levné-baterky nově přestěhován na adresu: Armády 245/5, 155 00, Praha. Na provoz e... číst celé
11.10.2020
Nově možnost vyzvednutí na „Zásilkovně“…
Zákazníci Levne-Baterky.cz si budou moci nově vyzvednout zásilky v „Zásilkovně“    Co je Zásilkovna? Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více n... číst celé
28.11.2019
Balíkovna - Kam to máte nejblíže?
Kam to máte nejblíže? Do konce roku 2019 vám nabídneme přes 400 expresních výdejních míst. V dalším roce plánujeme síť ještě rozšířit. Najít B... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Možností platby a dopravy

Možnosti platby a dopravy

               Přátelský e-shop Česká pošta

 

  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace
  1. Postup reklamování zboží:

  • Stáhněte si reklamační protokol pod tímto článkem, doplňte potřebné údaje. Doklad poté přiložíte k balíčku se zbožím.
  • Pokud nechcete vyplňovat formulář, stačí když k zboží přiložíte průvodní dopis s popisem závady.
  • Zboží zašlete na níže uvedenou adresu. Neposílejte prosím na dobírku, zboží nebude přijato.
  • Ve vlastním zájmu si při zabalení a způsobu dopravy počínejte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Prosíme, pokud je možno poslat i původní obal zboží.
  1. Na jakou adresu mám zboží poslat?

Levne-Baterky.cz

Armády 245/5
155 00 - Praha 5

Pokud máte původní obal (krabičku) baterie – prosíme o zabalení krabičky tak aby nedošlo k poškození baterky a původního obalu.

Prosíme jen o zabalení baterie, tak aby se nelepil dopravní štítek na vnější obal baterie a tím by nedošlo k znehodnocení zboží. 

Nebo nám můžete poslat prostřednictvím Zásilkovny – je to levnější a rychlejší něž Česká pošta (www.zasilkovna.cz) na následující pobočky:

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-13-nove-butovice-petrzilkova-stoklasa%3Fvmid=I_3286 

Údaje pro poslání prostřednictvím Zásilkovny:

Jméno: LevneBaterky.cz , Email: obchod@levne-baterky.cz , Tel: 771 149 917

  • Nebo můžete nám poslat reklamované zboží prostřednictvím „Reklamačního asistenta“ Zásilkovny. – Táto služba je zpoplatněná 55,-Kč – V případě zájmu, si můžete objednat tuto službu online.   
  • K objednání stačí pouze klinout na tlačítko Platba  , poté budete přesměrování na platební bránu k uhrazení poplatku 55,-Kč za využití reklamačního asistenta.  Po úspěšné úhradě – budete přesměrování na stránku s podrobným návodem na odeslání, včetně speciálního kódu pro zpětné poslání. Stačí jen nahlásit návratový kód obsluze libovolné pobočky Zásilkovny – a balík bude odeslán zpět k nám. Nemusíte tisknout štítky a ani nic vyplňovat :) - Je to velmi jednoduché.
  • Nebo pokud Vám nevyhovuje platba online, poplatek můžete uhradit na účet: 1028483133/6100 , VS: 777777+Vaše číslo objednávky, IBAN: CZ4261000000001028483133 - ihned po obdržení platby - Vám sdělíme návratový kód k odeslání balíku. 
  • Prosíme Vás o zabalení odeslaného zboží tak, aby dopravce nelepil štítek na vnější obal – tím nedojde k znehodnocení zboží a ulehčíte nám zpracování Vašeho požadavku. 

    Prosíme o přiložení průvodního dopisu s popisem problému nebo číslem účtu na který mají být vrácené peníze. – Průvodní dopis – nám usnadní zpracování Vašeho požadavku.

 

  1. Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že reklamace je oprávněná:

  • Bude provedena výměnná zboží. Baterie nelze opravit a proto měníme za nový kus.
  • I když je lhůta na vyřízení reklamace 30 dnů, my vše zvládáme do jednoho týdne. :-)
  • V případě že baterka nefunguje a zákazník nám pošle zboží a už nemá zájem o baterku (třeba koupil nový notebook nebo jiný důvod) – vracíme peníze na účet.
  • Jedním slovem: snažíme se o minimum „Byrokracie“ a maximum „Výsledku“!

V případě, že reklamace je neoprávněná:

  • Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi..

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
  • Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  • Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
  • Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.
  1. Jak dlouho budu očekávat vyřízenou reklamaci?

I když je lhůta na vyřízení reklamace 30 dnů, my vše zvládáme do jednoho týdne. U spotřebního zboží (baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus tím pádem lhůta vyřízení je mnohem rychlejší.

  1. Jaká je záruka na baterie?

Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost výrobku, která je v případě baterií 12 měsíců na životnost článků.

Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, což se ovšem velmi špatně počítá a dokazuje. Proto se většinou používá paušální doba životnosti 12 měsíců. Jedná se ale o životnost baterie nikoli o její záruční dobu!

Co to znamená v praxi? Pokud budete po roce užívání notebooku reklamovat baterii, že vydrží pouze 20 minut, tak s reklamací neuspějete. Pokud vám ovšem baterie po roce užívání např. vyteče, jedná se o vadu materiálu nebo provedení a v tomto případě by měla být reklamace uznána.

Záruční doba na baterie je tedy 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity, která je způsobena běžným užíváním.

  1. Jaká je záruka, pokud objednám na firmu/ičo?

Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, u nás má stejné podmínky jako kupující na fyzickou osobu.

 

Máte dotaz, napište prosím na email: obchod@levne-baterky.cz – Vše rádi zodpovíme.

Reklamační protokol k stažení.

Formulář vrácení do 14 dnů