

- Úvod
- Reklamace-Vracení
Postup reklamování zboží:
- Stáhněte si reklamační protokol pod tímto článkem, doplňte potřebné údaje. Doklad poté přiložíte k balíčku se zbožím.
- Pokud nechcete vyplňovat formulář, stačí když k zboží přiložíte průvodní dopis s popisem závady.
- Zboží zašlete na níže uvedenou adresu. Neposílejte prosím na dobírku, zboží nebude přijato.
- Ve vlastním zájmu si při zabalení a způsobu dopravy počínejte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Prosíme, pokud je možno poslat i původní obal zboží.
Na jakou adresu mám zboží poslat?
Levne-Baterky.cz
Bavorská 856/14, Stodůlky, 155 00 Praha 5
👉‼️ V případě poslání na jinou adresu: "Petržílková 31, 15800, Praha 5" - Balík vyzvednut nebude a bude vrácen zpět! - Prosíme o dodržení postupu a poslání na adresu provozovny viz výše.
Pokud máte původní obal (krabičku) baterie – prosíme o zabalení krabičky tak aby nedošlo k poškození baterky a původního obalu.
Prosíme jen o zabalení baterie, tak aby se nelepil dopravní štítek na vnější obal baterie a tím by nedošlo k znehodnocení zboží.
❗👉Upozornění! V případě vracení do 14 dnů – výrobek musí být v původním balení, včetně všeho příslušenství a nejevit známky použití (škrábance, rýhy a různé nečistoty) nebo poškození – v případě nedodržení – se vystavujete riziku zamítnutí žádosti o vracení do 14 dnů nebo naúčtování nezbytného poplatku nákladu na uvedení zboží do „prodejného stavu“.
Předem moc děkujeme za zabalení, odeslání a uhrazení poplatku.
Nebo nám můžete poslat prostřednictvím Zásilkovny – je to levnější a rychlejší něž Česká pošta (www.zasilkovna.cz) na následující pobočky:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky/praha-5-bavorska
Údaje pro poslání prostřednictvím Zásilkovny:
Jméno: LevneBaterky.cz , Email: obchod@levne-baterky.cz , Tel: 771 149 917
- Nebo můžete nám poslat reklamované zboží prostřednictvím „Reklamačního asistenta“ Zásilkovny. – Táto služba je zpoplatněná 55,-Kč – V případě zájmu, si můžete objednat tuto službu online.
- K objednání Reklamačního asistenta Zásilkovny stačí pouze klinout na tlačítko
, poté budete přesměrování na platební bránu k uhrazení poplatku 55,-Kč za využití reklamačního asistenta. Po úspěšné úhradě – budete přesměrování na stránku s podrobným návodem na odeslání, včetně speciálního kódu pro zpětné poslání. Stačí jen nahlásit návratový kód obsluze libovolné pobočky Zásilkovny – a balík bude odeslán zpět k nám. Nemusíte tisknout štítky a ani nic vyplňovat :) - Je to velmi jednoduché.
- Nebo pokud Vám nevyhovuje platba online, poplatek můžete uhradit na účet: 1028483133/5500 ,
VS: 7777, IBAN: CZ4261000000001028483133 - ihned po odeslání platby – napište nám prosím email s požadavkem o návratový kód. Kód Vám sdělíme ihned obratem.
Prosíme Vás o zabalení odeslaného zboží tak, aby dopravce nelepil štítek na vnější obal – tím nedojde k znehodnocení zboží a ulehčíte nám zpracování Vašeho požadavku.
Prosíme o přiložení průvodního dopisu s popisem problému nebo číslem účtu na který mají být vrácené peníze. – Průvodní dopis – nám usnadní zpracování Vašeho požadavku.
Jak bude reklamace probíhat?
V případě, že reklamace je oprávněná:
- Bude provedena výměnná zboží. Baterie nelze opravit, a proto měníme za nový kus.
- I když je lhůta na vyřízení reklamace 30 dnů, my vše zvládáme do jednoho týdne. :-)
- V případě že baterka nefunguje a zákazník nám pošle zboží a už nemá zájem o baterku (třeba koupil nový notebook nebo jiný důvod) – vracíme peníze na účet.
- Jedním slovem: snažíme se o minimum „Byrokracie“ a maximum „Výsledku“!
V případě, že reklamace je neoprávněná:
- Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi...
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
- Zboží bylo poškozeno živly.
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
- Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
- Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
- Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.
Jak dlouho budu očekávat vyřízenou reklamaci?
I když je lhůta na vyřízení reklamace 30 dnů, my vše zvládáme do jednoho týdne. U spotřebního zboží (baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus tím pádem lhůta vyřízení je mnohem rychlejší.
Jaká je záruka na baterie?
Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost výrobku, která je v případě baterií 12 měsíců na životnost článků.
Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, což se ovšem velmi špatně počítá a dokazuje. Proto se většinou používá paušální doba životnosti 12 měsíců. Jedná se ale o životnost baterie nikoli o její záruční dobu!
Co to znamená v praxi? Pokud budete po roce užívání notebooku reklamovat baterii, že vydrží pouze 20 minut, tak s reklamací neuspějete. Pokud vám ovšem baterie po roce užívání např. vyteče, jedná se o vadu materiálu nebo provedení a v tomto případě by měla být reklamace uznána.
Záruční doba na baterie je tedy 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity, která je způsobena běžným užíváním.
Jaká je záruka, pokud objednám na firmu/ičo?
Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má roční záruku (12 měsíců) na zakoupené zboží.
Máte dotaz, napište prosím na email: obchod@levne-baterky.cz – Vše rádi zodpovíme.