

- Úvod
- Jak nakupovat
1.Objednávka
Jak mohu objednat?
Objednávka přes nákupní košík na eshopu.
Vložte vybrané zboží ve zvoleném množství do košíku. V košíku zkontrolujte přidané zboží a klikněte na "Pokračovat". V dalším kroku vyberte způsob doručení. Klikněte na pokračovat. Dále zadejte Vaše údaje a nejlépe vícekrát zkontrolujte správnost vyplnění.
Musím se u Vás registrovat?
Nemusíte, avšak registrace přináší mnoho výhod. Včetně přehledu již nakoupeného zboží.
Pokud jsem registrovaný uživatel, budou mi zasílány novinky?
Jen v případě, že si posílání novinek povolíte.
Kdy obdržím údaje o potvrzení objednávky?
Potvrzení dorazí ihned po dokončení objednávky. Pokud Vám email nepřišel do e-schránky, prosíme o kontrolu záložky spam, případně nás kontaktujte. Email je zaslán vždy, tudíž zpráva skončí buď ve spamu nebo byl špatně zadán email při objednávce. V tom případě nás kontaktujte.
2.Platba, expedice a doručení
Platím převodem, kdy obdržím údaje k zaplacení?
Veškeré potřebné informace jsou v potvrzovacím emailu.
Kdy mohu očekávat objednané zboží?
Zboží skladem u dodavatele – dobírka – 3 - 4 dny
Zboží skladem u dodavatele – převodem – 3 - 4 dny
Veškeré zboží které je označeno „Skladem u dodavatele“ – obvyklá lhůta doručení trvá 3-4 dny.
O expedici zboží budete informováni automatickým e-mailem.
Kdy mohu očekávat zboží ode dne expedice?
Přepravní služba většinou zboží doručí následující den, případně den poté. Mohou se vyskytnout výjimky, například v prosinci, kdy doručení trvá déle kvůli přetížení dopravců.
Obdržel jsem email o expedici, ale zboží mi stále nedorazilo, co s tím?
Pokud ani do dvou pracovních dnů od expedice zboží nedorazilo, je nejpravděpodobnější pochybení ze strany přepravce. Poté je vhodné nás kontaktovat a my se pokusíme balíček dohledat.